Saturday, June 5, 2010

Faizal Weddings

Salam ...
Pelanggan ini merupakan rakan kepada rakan aku iaitu CMratu. Buat pertama kali aku menggunakan dua kamera iaitu D40 dan kamera FF aku yang baru .Ternyata kamera ff tidak menghampakan dalam keadaan gelap. Kurang kebergantungan kepada Aparture camera.Bersama aku menjayakan projek ini adalah Rozaimi yang menjadi tag photographer aku. Banyak yang aku turunkan kepada beliau sepanjang perjalanan majlis dan mungkin 2-3 kali lagi tag job weddings dia pasti mampu lakukan sendiri . Keep it up ..Lokasi oudoor di Kampung Pengantin lelaki berdekatan Kuala Kurau .
Nikmati gambar ini



Set Sila Klik Sini
SlideShow Klik

YM/FB :zaxlroses/Azahairi Abd Aziz
Email : zaxl_81@yahoo.com.my
Call/Sms : 016-2254337
Azahairi Abd Aziz ©

No comments:

Post a Comment