Tuesday, June 1, 2010

Perkahwinan Atariah Dan Abd Hakim

Pengantin : Atariah Dan Abd Hakim
Lokasi : Jitra, Kedah|Kampar, Perak

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.
Ini merupakan tugasan pertama aku sebagai Jurugambar Perkahwinan. Berbekalkan sebuah camera DLSR Nikon D40 Kitset dan Flash sb-900, aku tekad untuk tugasan pertama aku. Dibantu oleh CMRATU untuk job pertamanya juga kami cuba untuk melakukan tugasan dengan melakukannya dengan cara kami sebaik mungkin.(Majlis Perkahwinan Jitra sahaja).

Untuk tugasan pertama iaitu pada Majlis Nikah yang bertempat di Masjid Al Aq'la Jitra aku berasa gugup juga kerana terpaksa melakukan seorang diri. Luckly aku dapat shot akad nikah yang diharapkan.
Untuk hari kedua ditemani oleh CMRATU tugasan berjalan lancar di rumah pengantin perempuan dan outdoor dilakukan di Taman Tasik Jitra.
korang mmg best....…!!!



Untuk lebih gambar Klik Sini

YM/FB :zaxlroses/Azahairi Abd Aziz
Email : zaxl_81@yahoo.com.my
Call/Sms : 016-2254337
Azahairi Abd Aziz ©

No comments:

Post a Comment